سوالات متداول متقاضیان استخدام

 سوالات متداول متقاضیان استخدام (کارشناسان متخصص) بیمه سامان

ابتدا سوالات زیر را مطالعه کرده ، سپس در صورتیکه تمایل به همکاری با بیمه سامان داشتید ،فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

سوالات ذیل توسط متخصصان و مدیران ارشد فروش و نوابغ فروش بیمه سامان پاسخ داده شده است.

۱-کارشناس فروش بیمه سامان به چه شخصی اطلاق میگردد؟

منظور از کارشناس فروش کسی است که عهده دار  اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و فروش یک یا چند نوع خدمات بیمه است.

فعالیت کارشناسان ونمایندگان فروش بشکل تمام وقت یا پاره وقت بوده، که امکان اشتغال کارمندان و سایر شاغلین نیز در این حرفه فراهم می باشد.

نوع محصول بیمه ای؟

فروش انواع خدمات بیمه ای بیمه سامان.

۲-این شغل مناسب چه کسانی می باشد ؟

این تجارت مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند نه برای دیگران.

کسانی که می خواهند بازاریابی را به شکل حرفه ای دنبال کنند و در صدد بالا بردن سطح روابط اجتماعی خود هستند و خلاقیت و پشتکار از ویژگی های فردی آنها می باشد، تا به مشاوران بیمه ای حرفه ای بدل گردند.

۳-جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟

کارشناسان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در زمان حال و آینده، در راستای رفاه عمومی هدایتگر هستند. لذا این افراد در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند.

۴- آیا این کار نیاز به تاسیس دفتر دارد؟

در شروع فعالیت، نیاز به تاسیس دفتر نبوده و امکان استفاده از دفتر سرپرستی موجود در استان فراهم می باشد  و در صورت کسب امتیازات لازم شخص میتواند برای خود دفتر اختصاصی تاسیس کند.

۵-میزان درآمد زایی در این حرفه به چه شکلی است؟

در این حرفه ، فرد بر اساس میزان فروشی که در ماه برای خود انجام داده است درآمد کسب میکند؛ این شغل در حال حاضر یکی از پر درآمدترین شغلهای ایران به حساب می آید و هر درآمدی که بخواهید میتوانید بدست بیاورید.


× مشاوره آنلاین