سوالات متداول

بیمه سامان کرج نمایندگی سمیه گنجی

 سوالات متداول متقاضیان دعوت به همکاری(کارشناسان متخصص) بیمه سامان

ابتدا سوالات زیر را مطالعه کرده ، سپس در صورتیکه تمایل به همکاری با بیمه سامان داشتید ،فرم دعوت به همکاری را تکمیل نمایید.

سوالات ذیل توسط متخصصان و مدیران ارشد فروش و نوابغ فروش شرکت بیمه سامان پاسخ داده شده است.

۱-کارشناس فروش به چه شخصی اطلاق میگردد؟

منظور از کارشناس فروش کسی است که عهده دار  اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و فروش یک محصول است.

فعالیت کارشناسان فروش بشکل تمام وقت یا پاره وقت بوده، که امکان اشتغال کارمندان و سایر شاغلین نیز در این حرفه فراهم می باشد.

نوع محصول بیمه ای :

در حال حاضر نوع محصولی که فرد عهده دار فرهنگ سازی و فروش آن است محصول بیمه عمر و تشکیل سرمایه (بیمه زندگی ) می باشد؛ که یکی از پر طرفدار ترین محصولات بیمه ای کشور است که مزایای قابل توجهی دارد.

 

۲-این شغل مناسب چه کسانی می باشد ؟

این تجارت مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند نه برای دیگران.

کسانی که می خواهند بازاریابی را به شکل حرفه ای دنبال کنند و در صدد بالا بردن سطح روابط اجتماعی خود هستند و خلاقیت و پشتکار از ویژگی های فردی آنها می باشد، تا به مشاوران بیمه ای حرفه ای بدل گردند.

 

۳-جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟

کارشناسان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در زمان حال و آینده، در راستای رفاه عمومی هدایتگر هستند. لذا این افراد در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند.

امروزه امر فروش یک نوع بازاریابی تلقی می شود؛ اما در صنعت بیمه افراد برای خودشان و آینده شغلیاشان، بازاریابی میکند نه برای شرکت.

کارشناسان فروش بیمه های اندوخته ساز، زندگی و تشکیل سرمایه، علاوه بر اینکه جان شخصی را نجات می دهند، خانواده ها و در نتیجه جامعه را نیز نجات می دهند.

 

۴-نحوه ی فعالیت در این حرفه به چه شکلیست ؟ آیا این کار نیاز به تاسیس دفتر دارد؟

در این کار فرد باید از روابط اجتماعی خود استفاده کند و هرجا که نیاز باشد این محصول را معرفی کند. معرفی ممکن است در دفتر یا محل کار آن شخص صورت بپذیرد.

در شروع فعالیت، نیاز به تاسیس دفتر نبوده و امکان استفاده از دفاتر سرپرستی موجود در استانهای شمالی کشور  فراهم می باشد  و در صورت کسب امتیازات لازم شخص میتواند برای خود دفتر اختصاصی تاسیس کند.

۵-میزان درآمد زایی در این حرفه به چه شکلی است؟

در این حرفه ، فرد بر اساس میزان فروشی که در ماه برای خود انجام داده است درآمد کسب میکند؛ این شغل در حال حاضر یکی از پر درآمدترین شغلهای ایران به حساب می آید و هر درآمدی که بخواهید میتوانید بدست بیاورید.

شایان خاطر است که در این حرفه هیچگونه حقوق ثابتی وجود ندارد و شخص صاحب شغل  خود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید


× مشاوره آنلاین