بیمه درمان تکمیلی بیمه سامان

بیمه سامان تکمیل درمان انفرادی بیمه سامان

بیمه سامان از جمله شرکت هایی است که اقدام به عرضه بیمه تکمیل درمان گروهی و انفرادی نموده است که امیدوار است با ارائه طرحهای مختلف و پوشش دادن نیاز بیمه گذاران بتواند نسبت به جلب رضایت مشتریان گرامی حرکت نماید .

 مزایای بیمه درمان تکمیلی انفرادی سامان

پوشش‌ هزینه‌های پاراکلینیکی: هزینه‌های تشخیصی مانند آزمایش‌ها، سی‌تی‌اسکن، MRI و تست ورزش، انواع آندوسکوپی و… تا سقف تعهدی که می‌خرید، تحت پوشش قرار می‌گیرند.

جراحی‌های خاص مانند عمل قلب باز، ، جراحی مغز و اعصاب، پیوند کلیه، پیوند مغز استخوان، پیوند ریه، پیوند کبد

 زایمان: پوشش بسیار پرطرفداری است؛ مخصوصاً در حال حاضر که هزینه‌های زایمان سرسام‌آور شده. این پوشش، هزینه‌های بستری و زایمان مادران را سقف تعهد تحت پوشش قرار می‌دهد.

 جراحی‌های سرپایی مانند شکستگی‌ها، بخیه، ختنه، رادیوتراپی، تخلیه کیست نیز تحت پوشش هستند.

 هزینه ویزیت و دارو، هزینه‌های دندانپزشکی، رادیوتراپی، سنگ‌شکن و بستری حتی هزینه‌های درمان طبی به شکل بستری مانند شیمی‌درمانی تا سقف خریداری‌شده، قابل پرداخت است.

هزینه‌های درمان عیوب انکساری چشم، البته به شرطی که نمره چشم از ۳ بالاتر باشد تا سقف معینی قابل جبران است.

هزینه آمبولانس شهری و بین‌شهری البته در صورت بستری شدن بیمار قابل پرداخت است.

 خطرات خارج از تعهد بیمه سامان:

یک سری استثنائات کلی و البته عمومی هستند که تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند. مانند سیل، زلزله، رانش زمین، جنگ، شورش، انفعالات هسته‌ای.

مواردی دیگری نیز هستند که بیمه سامان هیچ تعهدی برای پرداخت آن‌ها ندارد. برای مثال، هزینه‌های چک‌آپ، هزینه‌های عقیم‌سازی، هزینه‌های عیب‌های مادرزادی، اعمال جراحی زیبایی…

زایمان فرزند سوم به بعد نیز تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد.

جدول بیمه تکمیل درمان انفرادی بیمه سامان

بیمه درمان انفرادی بیمه سامان

 

بیمه سامان نمایندگی ۵۱۵۹ این افتخار را دارد که به شما عزیزان خدمات آنلاین ارائه نماید. شما میتوانید بیمه نامه مورد نظر را سفارش داده و فاکتور بیمه نامه و بعد از صدور اصل  بیمه نامه خود را دریافت کنید.


× مشاوره آنلاین